MAXON ONE Subscription, UPGRADE ze Cinema 4D & Redshift Subscription, individuální licence (cena pro 365 dnů)
Včetně NOVÉ VERZE Cinema 4D 2025.
POZOR POZOR - cena je orientační na 12 měsíců. Skutečná cena povýšení na sadu bude propočítána dle zbylých dnů do konce platnosti licence sady Cinema 4D & Redshift. Bude upřesněno po podání objednávky, NEHRAĎTE PŘEDEM! Případně nás neváhejte kontaktovat.
1x ROČNÍ individuální licence kompletní sady Maxon ONE , pro jednoho uživatele, umožňuje využívat:
1x ROČNÍ individuální licence Cinema 4D, vždy v aktuální verzi. Umožňuje využití instalace aktuální verze 2024, nebo starších o max. 3 verze zpět, vždy jednu v daném čase,
včetně 5x roční licence Team Render Client, pro možnost rozložení výpočtu.
renderovací doplněk Redshift pro GPU render - pro 3D aplikace Maxon Cinema 4D, Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, Blender, SideFX Houdini, nebo The Foundry Katana.
kompletní sada Red Giant - obsahuje Trapcode Suite, Magic Bullet Suite, VFX Suite, Shooter Suite a Universe
ZBrush, nástroj pro skulptování.
Typ licence
Individuální licence na 12 měsíců pro jednoho uživatele, s možností přenosu licence mezi počítači pro nesouběžné použití - vždy vyžaduje přihlášení uživatele svým MyMaxon ID.
Uživatel má tak možnost využívat sadu na libovolném počítači po svém přihlášení - po ukončení práce na jednom počítači se ze sady odhlásit, a poté při spouštění sady na jiném počítači se přihlásit svým MyMaxon ID.
Systémové požadavky
pro Windows :
Windows 11, nebo Windows 10 64b v.20H2 a novější,
CPU: 64-bitový vícejádrový Intel nebo AMD s podporou AVX2,
16GB RAM (doporučeno 24GB a více, podle náročnosti projektu),
Grafická karta: minimálně NVIDIA Maxwell GPU, AMD Polaris (AMD GCN 4) nebo Intel Kaby Lake a novější s podporou DirectX 12. Pro GPU rendering doporučeno minimálně 4 GB VRAM.
online připojení pro kontrolu licence
pro MacIntosh :
macOS 15.0 (Sequoia),
macOS 14 (Sonoma), macOS 13,6+ (Ventura) a novější,
CPU: Apple Mac s procesory Apple Silicon M1/2/3/4 (nativní podpora) nebo Intel 64bit s podporou instrukcí SSE4.2,
16GB RAM (doporučeno 24GB a více, podle náročnosti projektu),
grafická karta: pouze karty oficiálně podporované společností Apple (s Metal v2 a novější) Metal: v2 (Mac2) a novější, nebo Apple 7 (M1) a novější (podrobnosti na Mac → System report → Graphics/Displays), e-GPU: pouze oficiálně podporovaný HW